Pages

Thursday, April 28, 2011

[UHUK-UHUK BUKAN OWK-OWK]

 Assalamualaikum.....& Halooo!

ok...lama ndak update ini belogggg...
aku sakit. tu jak aku mo bgtau. doc ckp aku nazak suda ni...ndak ckup masa suda...taubat la ko dia bilang...hahahahaha!!!!!
iyka sottt!!!! ndak baaaaa.....batuk jer..mcm besaaaa....pnyakit batuk ni ndak sah kalo ndak kena...smpai suma org skeliling pinggang aku ni pun heraaaaannn suda...balik2 jak batuk! org kenal suda 2 mcamana batuk aku tu....kalo ndak pcaya tnya tu sepa2 yg dekat rapat n close ngan aku.huuuuuu.....

aku sbnrnya mau meluah isi hati jak ni...sebenarnya kan.....
aku mau makan macam2 sekarang ni...n yg macam2 tulah aku xdapat mkn tyme ni...KASIHAN KAAAAAANNNN AKUUUUUU!!!!????

antara list of thingssss dat i cannot eat! n even cannot smell them..or touch them!!! n now i keep imagine them!!!!! demmit!

1)   SUSU (segala tenusu2...cheeeeseee ohhh god!!!!! yogurt2 n suma yg moo2 pnya la)
2)   MILO n seangkatan dgnnya...vico,cappuchino,mamchino,papuchino,tinonino)
3)  OILY FOOD (suma goreng2 pun pakai minyak! demmm lagiii!!! bleyka suru MCD goreng fries pkai air..plz..plz...plzzzzz....!!!)
4)   KACANG (n seangkatan dgnnya...mamaku sukaaaaa mkn kuaci dpn tv...aku jeles okey!)
5)   TELUR (ohhh...ini aku mmg xdpt elak la ni....seyes...)
6) FAST FOOD (ni merangkumi kesemuanya...teda guna btul! jgn kamu mkn KFC..MCD..PIZZA..or apa2la 'MKNN LAJU' ni dpn aku tyme2 ni...)


so doc cakap...mkn sup2 n bubur jak dulu...bnyk2 minum air...n minum teh jak..no kopi2...erkk~
n lg 1...doc ckp...aku allergic ngn aircond...jgn slalu trdedah straight kena tu ekon dia bilanggg!!!! aduyaiiiii...enchik dr....kalo mcm 2...sy mau letak kipas jak d library sy ni,bley? dlm kreta pun psg kipas jak, xpyh pkai tu ekon..muahahahahaha!!!!
ok2...stop la merapu...
renung2kan...selamat beramal...
[aku tengah berpantang so iyka,sila bertahan]

adios amigossss!!!!! bye! sayang kamoooo!

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete